هتلهای کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور مشهد می باشد .

 

 

 

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

 

 

 

 

 

 

هتل صدر مشهد

 

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان تور مشهد مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

 

 

 

 

 

هتل کیان مشهد

 

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز تور مشهد می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: